Українська біографістика = Biographistica Ukrainica | ub.nbuv.gov.ua
Вернік Ю. В. - Організаційно-технічні особливості проведення Всеукраїнського бібліотечного "Біографічного рейтингу" (2019)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2019, Вип. 17)Ukrainian English

Вернік Ю. В.

Організаційно-технічні особливості проведення Всеукраїнського бібліотечного "Біографічного рейтингу"

Рубрика: Бібліотечна біографіка: до 100-річчя Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського

Анотація: Впровадження новітніх технологій у біографічну діяльність, її діджиталізація, інноваційна підтримка та реалізація культурних і мистецьких проектів, популяризація біографічних видань в Україні, відновлення комунікаційної складової між читачем, бібліотекою, автором, видавництвом розглядаються як пріоритетні завдання заснування Всеукраїнського бібліотечного «Біографічного рейтингу». У процесі формування теоретико-методологічних засад було досліджено міжнародні нагороди та премії в галузі літератури різних рівнів організації (світового, національного, локального, особистісного). Проаналізовано організаційно-технічні характеристики Рейтингу, простежено основні етапи його впровадження та проведення (підготовчо-комунікаційний, системотехнічний, подієвий, заключний). Визначено загальні показники вимірюванняефективності проекту для кожного з його учасників. Становлення відповідної системи заходів сприятиме розбудові віртуальної спільноти науковців-дослідників у межах Українського біографічного товариства та має стати цінним джерелом наповнення Українського національного біографічного архіву.

Ключові слова: літературні премії, біографічні видання, рейтинг, біографічне товариство, віртуальні спільноти



Цитованість авторів публікації:
  • Вернік Ю. В. (Інститут біографічних досліджень НБУВ, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Вернік Ю. В. Організаційно-технічні особливості проведення Всеукраїнського бібліотечного "Біографічного рейтингу" / Ю. В. Вернік // Українська біографістика. - 2019. - Вип. 17. - С. 226–237. https://doi.org/10.15407/ub.17.226


Бібліографія:

  1. Влодарчик Яцек. Маркетинг у видавничій справі — фантазія чи дійсність? : [пер. з пол.] [Текст] / Я. Влодарчик. – Львів : Кальварія, 2002. – 143 с.
  2. Жолдак О. О. Книжкові конкурси як об’єкт висвітлення в інтернет-виданнях [Текст] / О. О.Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. – 2012. – № 4 (60). – С. 40–44.
  3. Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) [Текст] : дис. … канд. філол. наук : 10.01.08 «журналістика» / Галина Миронівна Ключковська. – Львів, 2000. – 176 с.
  4. Копистинська І. М. Засоби промоції книжкових видань: досвід незалежної України [Текст] / І. М. Копистинська, Т. С. Гринівський // Наукові праці [Укр. академії друкарства]. Серія: соціальні комунікації. – 2015. – Вип. 1(50). – С. 37–46.
  5. Королюк Н. Я. Особливості формування та просування видавничого бренду [Електронний ресурс]. Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки, 2015. – № 1 (50). – С. 78–86. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_2_12.
  6. Микитин Т. І. Книжкові виставки і ярмарки в Україні у системі пропагування книги та читання [Текст] / Т. І. Микитин // Поліграфія і видавнича справа. – 2011. – № 2 (54). – C. 59–65.